Tuesday, May 29, 2012

ප්‍රශ්නය සහ විසදුම

මේක වුනේ මම පොඩි කාලේ ඔය වයසේදී ඉතින් පොඩි දෙයක් වුනත් දන ගන්නකම් ඉවසිල්ලක් නැනේ  අපේ ගෙදර බෝඩිමේ අක්කිට බබෙක් හම්බ වෙන්න හිටියා.... මට ලොකු පොබ්ලම් එකක් තිබුනා ඇයි ළමයි  හම්බ වෙනකොට විතරක් අක්කගේ බඩ බිම්බුනේ  ගිය මස ටිකේ හොදට හිටියනේ ඉතින් මට මේක දැන ගන්න ඕනි නිසා මම පොඩි උප්පරවට්ටියක් දැම්මා නැන්දගෙන්  ඇහුවා මම කොහොමද ඉපදුනේ කියල   
අම්මගෙන් අහන්නත් බැහැනේ වේවැල් කසය දුන්නොත් එහෙම.. හිකිස් .. ඔක්කොටම වඩා නැන්දා ඒ දවස්වල හෙන කෑල්ල. :පි 

පොඩි උනාට ඉතින් දන්නවනේ ..  කොහොම හරි නැන්දගෙන් අහපුවම දුන්නේ නියම උත්තරයක් , ඒ කාලේ අපි හෙන හාවෝ නේ, 
ඔන්න ඉතින් නැන්දා එයාගේ ලගට කතා එහෙම කරලා, උකුල උඩ වාඩි කරවාගෙන ( හා හා කියවන අය වෙන මොකවත් හිතන්න එපා ) . මගේ ඔලුව අත ගාල කියනවා 
" සුදු.... අපි ඉස්පිරිතාලෙට යනවනේ ... වාට්ටුවට ගියාම දෙයියෝ ලමයව දොස්තරට ගෙනත් දෙනවා , එය අපිට ගෙනත් දෙනවා "
එතකොට මට තව පොබ්ලම් එකක් ආවා. 
" එතකොට ඇයි ලොකුම ලොකු බඩක් එන්නේ ..? "
එතකොට නැන්දා කියනවා  " බබාලා හම්බෙන්න ඉන්න අය දැනගන්න තමා දෙයියෝ බඩක් දෙන්නේ " 
එතකොට බලාන යනකොට අපි එන්නේ දිවිය ලෝකෙන්  නේ .. අලී සෝක් .. 
මත ඉතින් ඕක දැනගෙන ගෙදරට ගියා. ටික වෙලාවකින් අපේ පොඩි අයියා හම්බුනා 
මම ඉතින් වීරයා වගේ මම හොයාගත්ත එක එයාට කිවුවා . 
එයා අහනවා " උබ දන්නවද නැන්දගේ දෙයියෝ කවුද කියල ..? " හිකිස් 
" යකෝ දෙයියෝ තමා බැදපු එකා, උ රෑට කරන ඒවගෙන් තමා බඩ එන්නේ " එහෙම කිය කියා මිනිහ හිනාවෙවී යන්න ගියා . එත් මම බලනවා මොකද්ද අ කතාවේ තේරුම මොකද්ද කියල 
මට මෙතන ඇත්ත කතාව තේරුනේ ඉස්කෝලෙදි සවුඛිය පාඩම උගන්නන කොට. එකත් හරියටම කියල තේරුනේ නැ. යාලුවෝ තමා හොදටම තේරුම් කරලා දුන්නේ . ටික කලක් යනකොට නිල් චිත්‍රපට බැලුවම  තමා වැඩේ මොකද්ද කියල හරියටම තේරුනේ . හුකැස්...... 

ඔය නැන්දා කියපු කෙනාට නැන්දා කිවුවට , එයා මගේම නැන්දා නෙමේ. අහල ගෙදර හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් .

No comments:

Post a Comment